Friday, April 27, 2012

Odihneste-te in pace prieten drag

Ieri am pierdut un prieten si un frate.  Unul dintre cei mai de treaba si mai buni oameni pe care-i stiu . In 30 de ani de cand il cunosc, nu-mi aduc aminte ca cineva sa fii spus ceva rau despre el. Un om blajin si plin de bun simt, atat de blajin incat de multe ori il certam spunandu-i ca e fraier, ca rebuie sa fie mai bataios pentru ca altfel i se urca toti in cap.
Mi-e greu sa scriu, pentru ca totul e atat de proaspat si de dureros in mintea mea, toate amintirile copilariei, adolescentei si tineretii vin de-a valma, sunt toate atat de vii incat mi-e greu sa cred ca omul asta, pritenul si fratele meu Garga nu mai este.

Odihneste-te in pace prieten drag, iar cand te saturi de somn, sa stii ca noi te asteptam la un suc in centru.

No comments:

Post a Comment